کد مقاله عنوان مقاله نویسندگان وضعیت
1 1102-CNF-FULL A Critical Analysis of Prospect 3 based on Nation and Macalister's (2010) Four-Strand Framework حامد عرب، علی راستگو پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
2 1216-CNF-FULL Adaptive Programmed Instruction and Formative Conversation Assessment داود مخلصی قنواتی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
3 1010-CNF-FULL Applicability of Translation and Interpretation in Teaching/Learning English Language زهرا نجفی پذیرفته شده
4 1137-CNF-FULL Applying Hymes' SPEAKING Heuristic to Online Teaching in EFL Contexts علیرضا راستی، یاسر خواجوی پذیرفته شده
5 1013-CNF-FULL A Review of Literature Perspective on the Role of Identity in English Language Learning جمشید مشهدی، مهران معماری، امیر ساکی پذیرفته شده
6 1200-CNF-FULL A Website Evaluation on Coursera سحر علی مهر، محمدرضا خدادوست، بهاره کاتبی، فاطمه اسماعیل نژاد چاله سرایی پذیرفته شده
7 1268-CNF-FULL CHALLENGES FACING EFL TEACHERS IN IMPLEMENTING COMPETENCY-BASED APPROACH Cheick Sidi Modibo Kanté پذیرفته شده
8 1050-CNF-FULL Classroom Climate, Academic Self-Concept, Learning Self-regulation, and Academic Identity Status among EFL Students: A Structural Equation Modeling Approach سعیده محمدی پذیرفته شده
9 1061-CNF-FULL Collaborative Assessment in Reading Class: Skill Development and Reliance Reduction سجاد فتحی پذیرفته شده
10 1038-CNF-FULL Communicative Competence Achievement Through Literature پروانه درخشان فرد پذیرفته شده
11 1081-CNF-FULL Comparative Study of Hedges Utilization by Iranian and English EFL Academic Writers in the Field of Applied Linguistics شراره سادات سرسرابی، سمانه ذوالفقاری پذیرفته شده
12 1056-CNF-FULL Comparative study of lexical bundles in abstract sections of medical research articles صبا شهیدی نیا، مریم فرنیا پذیرفته شده
13 1036-CNF-FULL Comparison of cooperative learning and direct instruction on teaching-learning الیکا جسری، الهه سلیمانی پذیرفته شده
14 1238-CNF-FULL Development and primary Validation Of Foreign Language Anxiety Scale (FLAS) فروغ ماهیگیر پذیرفته شده
15 1060-CNF-FULL Digital Storytelling; An Effective Tool to Improve Learners’ Speaking Ability مسعود عزیزی، فائقه شاه حسینی پذیرفته شده
16 1292-CNF Efficacy of PowerPoint Presentations: Students' Perception کرامت اله کمائی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
17 1297-CNF EFL Learners’ Emotional Intelligence and Their Perceived Flow in Online Classes during COVID-19 پریسا عبدالرضاپور پذیرفته شده
18 1018-CNF-FULL EFL Teachers’ and Students’ Perceptions about Communication Strategies Teachability راضیه بهروزیان پذیرفته شده
19 1262-CNF-FULL E-learning opportunities in English language teaching based on the National Curriculum Document مجید حمدانی پذیرفته شده
20 1191-CNF-FULL ESP Instructors' Perceptions of Online Education in the Covid-19 Pandemic: A Mixed Methods Study سید محمد جعفری پذیرفته شده
21 1207-CNF-FULL Evaluating reasons of homework completion problems in virtual education هانیه باستانی کهق، زینب گوزلی، محمدرضا خدادوست پذیرفته شده
22 1108-CNF-FULL Exploring Observers' Perspectives about Observation in EFL Classrooms حمیدرضا صدر مغانی، علی راستگو پذیرفته شده
23 1015-CNF-FULL Exploring the Effects of Teacher Metalinguistic Feedback and Peer Collaborative Feedback on Students’ Writing Performance بیتا اسدی پذیرفته شده
24 1082-CNF-FULL Factors Influencing Acceptance of General English E-course by University students عطراگین سادات سعادتمند پذیرفته شده
25 1067-CNF-FULL Generic Variations within a Single Venue of Research: Focusing on Research Article Abstracts مودت سعیدی، سعید طالبی پذیرفته شده
26 1030-CNF-FULL How Reliable are English Teachers as L2 Writing Raters? مسعود عزیزی، فائقه شاه حسینی پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر
27 1076-CNF-FULL Impacts of NLP on EFL Learners’ Self-Concept, and Academic Achievement زینب پارساجو پذیرفته شده
28 1033-CNF-FULL Individual Discourse and Register in Civil and Criminal Setting Ali Jan Nesar، بیتا اسدی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
29 1074-CNF-FULL Insights into an Effective Pedagogy in Reading: Incorporating Summary Instruction in Collaborative vs. Individual Conditions زهرا آقازاده پذیرفته شده
30 1071-CNF-FULL Investigating and comparing the effect of different types of corrective feedback on the development of non-native Farsi learners’ writing skill; Study the views of Farsi teachers to foreigners الهام واثق، رضامراد صحرایی پذیرفته شده
31 1049-CNF-FULL Iranian English students’ identity construction and reading native short stories فرنگیس شهیدزاده، گلنار مزدایسنا پذیرفته شده
32 1192-CNF-FULL Iranian ESP Medical Students' Perceptions towards Online Learning Platforms During the Pandemic سید محمد جعفری پذیرفته شده
33 1047-CNF-FULL Long-term EAP Vocabulary retention: Data-driven learning نگین ثمودی پذیرفته شده
34 1202-CNF-FULL MALL-based Consciousness_ Raising Strategy in Iranian EFL Learners’ Vocabulary Learning حورا حیدری کیا، حسن سلیمانی پذیرفته شده
35 1136-CNF-FULL Mathematics Teachers or EFL Teachers (A Case of ESP Math Course) کرامت اله کمائی پذیرفته شده
36 1006-CNF-FULL On the Evaluation of Fairclough’s Interpretation Stage through a Goodness Criterion: An Iranian Case علی منصوری نژاد پذیرفته شده
37 1139-CNF-FULL On the Study Effect of the Reading Aloud Techniques On Impulsivity-Reflectivity Vocabulary Learning and Retention of Iranian Primary Students وحید نوروزی لارسری پذیرفته شده
38 1011-CNF-FULL Performance Assessment of Writing Skill through Applying Rubric Mehran Memari پذیرفته شده
39 1057-CNF-FULL Pragmatic Features in ELT Textbooks: A Case Study of American English File Series نیلوفر جودکی، مریم فرنیا پذیرفته شده
40 1236-CNF-FULL Prediction of language anxiety and School Success by family characteristics in high school students آیت اله کریمی باغملک پذیرفته شده
41 1121-CNF-FULL Proper classroom management and its effect on students' learning at different levels آسیه قاسمی، محمد مکوندی پذیرفته شده
42 1003-CNF-FULL Recounting an English Language Teacher's Narrative of her Role Conflicts: Socialization into a Prospective Professional World مرجان وثوقی پذیرفته شده
43 1225-CNF-FULL Students’ satisfaction with flipped classroom learning during COVID-19 مهسا مردانی پذیرفته شده
44 1186-CNF-FULL Study on Iranian English teachers' attitude Towards the use of Video Games as Homework for students پوریا برزن پذیرفته شده
45 1179-CNF-FULL Teacher attitudes towards audio-visual aids as attention-boosting tools in reading literary texts محمدرضا خدادوست، بهاره کاتبی، پردیس جعفری پذیرفته شده
46 1299-CNF Teaching Academia at the Time of COVID-19 Pandemic: An Autoethnographic Study of TEFL University Professors علیرضا راستی پذیرفته شده
47 1042-CNF-FULL Teaching English Prepositions Based on Cognitive Linguistics امین ناصری پذیرفته شده
48 1253-CNF-FULL The Association between Iranian EFL Learners’ Brain Dominance and Their Reading Comprehension Strategies ناهید محمدآبادی، آزاده نعمتی پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر
49 1004-CNF-FULL The Correlation among Communication Strategies, Anxiety, and Ambiguity Tolerance: The Case of Advanced EFL Students مریم سلیمانی، زهرا آقازاده پذیرفته شده
50 1041-CNF-FULL The effect and comparison of emotional intelligence and successful intelligence training in English test anxiety of 11th grade male students in Ahvaz مسعود صالحی شبلیزی پذیرفته شده
51 1070-CNF-FULL The effect of academic vitality training on reducing academic procrastination in first grade high school male students in Ahvaz مسعود صالحی شبلیزی، الهام کیانیان پذیرفته شده
52 1122-CNF-FULL The effect of EFL teachers' cultural awareness of the target language on language teaching نیلوفر امینی داران، زهرا چراغی پذیرفته شده
53 1079-CNF-FULL The Effect of Explicit Teaching of Semantic Macro-Structures on Iranian EFL learners’ Writing Quality زهره جراح زاده پذیرفته شده
54 1037-CNF-FULL The Effect of I /R /F Vs. I /R /E on the Speaking Ability of EFL Learners حسن بشیرنژاد، مریم سلیمانی پذیرفته شده
55 1087-CNF-FULL The Effect of Learner-Selected vs. Teacher-Assigned Pairs on Expository Writing Accuracy and Writing Anxiety of Iranian Intermediate EFL Learners گل آرا شیوا، لاله فخرایی فاروجی، مهدیه شفیع پور پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
56 1109-CNF-FULL The Effect of Listening to Self-Audio-Recorded Voices on EFL learners' Pronunciation and Intonation Skills: A Mixed Methods Study سمانه عامری، علی راستگو پذیرفته شده
57 1035-CNF-FULL The Effect of Mastering Metadiscourse Markers on Patients’ Reports Quality نیره تقی زاده پذیرفته شده
58 1180-CNF-FULL The Effect of SQ3R Technique on Motivating Academic IELTS Candidates’ Reading Skill گودرز شکیبایی، فاطمه شهامت، پروانه جمشیدف پذیرفته شده
59 1075-CNF-FULL The Effect of Teaching Grammar through Flipped Instruction on EFL Learners' Expository Writing معصومه صالحی، هوشنگ جوانبخت، مهدیه شفیع پور پذیرفته شده
60 1095-CNF-FULL The Effects of Mapping Techniques on 6th Graders’ Vocabulary Production فلورا کیسان پذیرفته شده
61 1234-CNF-FULL The Effects of Scaffolding on the Letter and Word Recognition Abilities of Young Children خلیل باوی زاده پذیرفته شده
62 1125-CNF-FULL The Effects of Using Massed Instruction versus Spacing Instruction on Iranian Intermediate EFL learners' Idiom Learning گودرز شکیبایی، فاطمه شهامت، سیده نیوشا عزیزی فر پذیرفته شده
63 1155-CNF-FULL The Effects of Using Metacognitive Strategies Instruction on Enhancing Iranian EFL Students' Listening Comprehension گودرز شکیبایی، طیبه اسکندری، فاطمه شهامت پذیرفته شده
64 1143-CNF-FULL The experience of a change in an Iranian ESP program: Implications for ESP teachers’ professional development نسیم قنبری پذیرفته شده
65 1138-CNF-FULL The Impact of Cooperative Integrated Reading and Composition (CIRC) vs. Group Investigation (GI) on EFL Learners’ Reading Skill زهرا آقازاده، محمد امین کارافکن پذیرفته شده
66 1142-CNF-FULL The impact of Familiarity with National Identity and Self-Knowledge on Writing Skills Improvement مژگان پهلوانی، مریم سادات طیرانی پذیرفته شده
67 1063-CNF-FULL The Impact of Informal Communications on Satisfaction of Teacher-Student Discourse (Case Study at University Technology of Malaysia (UTM) حسن جرفی پذیرفته شده
68 1005-CNF-FULL The Impact of Peer Correction, Self-Correction, and Teacher Correction on EFL Learners’ Writing Accuracy Development مریم سلیمانی، حسن بشیرنژاد پذیرفته شده
69 1115-CNF-FULL The impact of technology on language teaching and learning الهه سلیمانی، الیکا جسری پذیرفته شده
70 1073-CNF-FULL The Potential of Using Kahoot to Empower EFL Learners محمدباقر خطیبی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
71 1043-CNF-FULL The Relationship Between Iranian EFL Learners' Critical Thinking and Their Inferential Ability in Reading Comprehension ازاده احمدی پذیرفته شده
72 1024-CNF-FULL The Relationship Between Vocabulary Knowledge and Reading Comprehension Performance of Iranian EFL Learners مینا یزدانپرست پذیرفته شده
73 1062-CNF-FULL The Role of Emotional Intelligence to Improve Language Teaching (Case Study in Schools of Khuzestan) حسن جرفی پذیرفته شده
74 1054-CNF-FULL The role of Lori L1, Persian L2 on the acquisition of English L3 vocabulary مریم خداوردیان دهکردی، علی اکبر جباری پذیرفته شده
75 1088-CNF-FULL The Survey of the Relationship Between Carter and Long’s Literature Teaching Models and EFL Learners’ Cultural Conceptualization پوریا برزن، سینا منصوری پذیرفته شده
76 1051-CNF-FULL Thought Demonstration: Using E-Mind Maps in Understanding literary Texts آناهیتا بردبار پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
77 1059-CNF-FULL Translating English Marked Sentences in Shakespeare’s Dramas: The Role of Information Structure فائقه شاه حسینی، مسعود عزیزی پذیرفته شده
78 1211-CNF-FULL آیا گوش کردن به آهنگ های انگلیسی در صحت تلفظ فراگیران زبان ازنظر پیوند آوایی تفاوتی ایجاد می کند؟ رامین اسماعیل زاده، جمیله راحمی پذیرفته شده
79 1181-CNF-FULL اثربخشی استفاده از کلاس درس وارونه در آموزش دستور زبان به دانش آموزان سطح پیشرفته زبان انگلیسی ایران سید پدرام الهویسی، محمد علی اکبری پذیرفته شده
80 1171-CNF-FULL ادبیات و آموزش مهارتهای خواندن و نوشتن زبان انگلیسی سعید رحیمی پور، لیدا خیری ستار پذیرفته شده
81 1185-CNF-FULL اصول همکاری گرایس در نمایشنامه در انتظار گودو لیلا قلی پور، سید محمد موسوی پذیرفته شده
82 1107-CNF-FULL بررسی چالشهای دانشجویان زیست شناسی در ترجمه متون تخصصی سهیلا احمدی، سیما تقی زاده، اسراسادات سیدنژاد پذیرفته شده
83 1293-CNF بررسی درک مطلب زبان آموزان EFL ایرانی در یک محیط آموزشی مبتنی بر فرهنگ: آیا جنسیت نقشی دارد؟ احسان نمازیان دوست، سجاد شفیعی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
84 1168-CNF-FULL بررسی رابطه بین خودپنداره تحصیلی و اضطراب یادگیری زبان خارجی زینب سازگار پذیرفته شده
85 1169-CNF-FULL بررسی محاسن کاربست ژانر های ادبیات در آموزش زبان انگلیسی سعید رحیمی پور پذیرفته شده
86 1193-CNF-FULL بررسی مقایسه ای تاثیر تاکید بر صورت در مقابل تاکیدبر معنا در توسعه سواد خواندن لیلا پوشانه پذیرفته شده
87 1226-CNF-FULL بررسی میزان تحقق اهداف اخلاقی نظام آموزشی در دانش آموزان ابتدایی پایه پنجم در شهرستان شوش مهدی بخشی، غلامحسین افشاری پذیرفته شده
88 1224-CNF-FULL تاثیر آموزش به شیوه اجتماع پژوهشی بربهبود سواد خواندن درس مطالعات اجتماعی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی شهرستان دزفول غلامحسین افشاری پذیرفته شده
89 1177-CNF-FULL تاثیر آموزش لغت از طریق کتاب در مقایسه با رسانه های جمعی روی سطح خلاقیت زبان آموزان ایرانی سارا نوروزی سده، امید طباطبایی پذیرفته شده
90 1227-CNF-FULL تاثیر نوع گرایش نیمکره مغز بر درک مطلب فعالیت محوردر بین زبان آموزان ایرانی آرمین هرمزی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
91 1235-CNF-FULL تحلیل محتوای سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش ایران در راستای فرصت های آموزش الکترونیکی در آموزش زبان انگلیسی مجید حمدانی پذیرفته شده
92 1187-CNF-FULL چالش های معلمان در کلاس های نا هم توان و روشهای غلبه بر آن ها الناز محبی پذیرفته شده
93 1295-CNF راهکار های ارزشیابی مؤثر در بستر آموزش الکترونیکی با تأکید بر آموزش عالی ابراهیم آرین مهر پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
94 1055-CNF-FULL فراگیری تطابق موصوف و صفت در زبان سوم ( انگلیسی ) توسط دانشجویان رشته های زبان و ادبیات فارسی و زبان و ادبیات عرب فاطمه خضری، علی اکبر جباری پذیرفته شده
95 1241-CNF-FULL یک چارچوب آموزشی باتاکید برعملکرد مغز:مدل سازی تغییرهدفمند درتوسعه حرفه ای برای افزایش دانش تحقیقات علوم یادگیری وتاثیرآن بر تغییر نیازهای آموزشی درکلاس درس عمومی. ناهید محمدآبادی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر