| 1 | 1102-CNF-FULL | A Critical Analysis of Prospect 3 based on Nation and Macalister's (2010) Four-Strand Framework | حامد  عرب، علی  راستگو | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 2 | 1216-CNF-FULL | Adaptive Programmed Instruction and Formative Conversation Assessment | داود  مخلصی قنواتی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 3 | 1010-CNF-FULL | Applicability of Translation and Interpretation in Teaching/Learning English Language | زهرا  نجفی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 4 | 1137-CNF-FULL | Applying Hymes' SPEAKING Heuristic to Online Teaching in EFL Contexts | علیرضا  راستی، یاسر  خواجوی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 5 | 1013-CNF-FULL | A Review of Literature Perspective on the Role of Identity in English Language Learning | جمشید  مشهدی، مهران  معماری، امیر  ساکی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 6 | 1200-CNF-FULL | A Website Evaluation on Coursera | سحر  علی مهر، محمدرضا  خدادوست، بهاره  کاتبی، فاطمه  اسماعیل نژاد چاله سرایی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 7 | 1268-CNF-FULL | CHALLENGES FACING EFL TEACHERS IN IMPLEMENTING COMPETENCY-BASED APPROACH | Cheick Sidi Modibo  Kanté | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 8 | 1050-CNF-FULL | Classroom Climate, Academic Self-Concept, Learning Self-regulation, and Academic Identity Status among EFL Students: A Structural Equation Modeling Approach | سعیده  محمدی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 9 | 1061-CNF-FULL | Collaborative Assessment in Reading Class: Skill Development and Reliance Reduction | سجاد  فتحی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 10 | 1038-CNF-FULL | Communicative Competence Achievement Through Literature | پروانه  درخشان فرد | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 11 | 1081-CNF-FULL | Comparative Study of Hedges Utilization by Iranian and English EFL Academic Writers in the Field of Applied Linguistics | شراره سادات  سرسرابی، سمانه  ذوالفقاری | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 12 | 1056-CNF-FULL | Comparative study of lexical bundles in abstract sections of medical research articles | صبا  شهیدی نیا، مریم  فرنیا | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 13 | 1036-CNF-FULL | Comparison of cooperative learning and direct instruction on teaching-learning | الیکا  جسری، الهه  سلیمانی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 14 | 1238-CNF-FULL | Development and primary Validation Of Foreign Language Anxiety Scale (FLAS) | فروغ  ماهیگیر | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 15 | 1060-CNF-FULL | Digital Storytelling; An Effective Tool to Improve Learners’ Speaking Ability | مسعود  عزیزی، فائقه  شاه حسینی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 16 | 1292-CNF | Efficacy of PowerPoint Presentations: Students' Perception | کرامت اله  کمائی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 17 | 1297-CNF | EFL Learners’ Emotional Intelligence and Their Perceived Flow in Online Classes during COVID-19 | پریسا  عبدالرضاپور | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 18 | 1018-CNF-FULL | EFL Teachers’ and Students’ Perceptions about Communication Strategies Teachability | راضیه  بهروزیان | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 19 | 1262-CNF-FULL | E-learning opportunities in English language teaching based on the National Curriculum Document | مجید  حمدانی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 20 | 1191-CNF-FULL | ESP Instructors' Perceptions of Online Education in the Covid-19 Pandemic: A Mixed Methods Study | سید محمد  جعفری | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 21 | 1207-CNF-FULL | Evaluating reasons of homework completion problems in virtual education | هانیه  باستانی کهق، زینب  گوزلی، محمدرضا  خدادوست | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 22 | 1108-CNF-FULL | Exploring Observers' Perspectives about Observation in EFL Classrooms | حمیدرضا  صدر مغانی، علی  راستگو | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 23 | 1015-CNF-FULL | Exploring the Effects of Teacher Metalinguistic Feedback and Peer Collaborative Feedback on Students’ Writing Performance | بیتا  اسدی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 24 | 1082-CNF-FULL | Factors Influencing Acceptance of General English E-course by University students | عطراگین سادات  سعادتمند | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 25 | 1067-CNF-FULL | Generic Variations within a Single Venue of Research: Focusing on Research Article Abstracts | مودت  سعیدی، سعید  طالبی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 26 | 1030-CNF-FULL | How Reliable are English Teachers as L2 Writing Raters? | مسعود  عزیزی، فائقه  شاه حسینی | پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر | 
          	          	
          		| 27 | 1076-CNF-FULL | Impacts of NLP on EFL Learners’ Self-Concept, and Academic Achievement | زینب  پارساجو | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 28 | 1033-CNF-FULL | Individual Discourse and Register in Civil and Criminal Setting | Ali  Jan Nesar، بیتا  اسدی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 29 | 1074-CNF-FULL | Insights into an Effective Pedagogy in Reading: Incorporating Summary Instruction in Collaborative vs. Individual Conditions | زهرا  آقازاده | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 30 | 1071-CNF-FULL | Investigating and comparing the effect of different types of corrective feedback on the development of non-native Farsi learners’ writing skill; Study the views of Farsi teachers to foreigners | الهام  واثق، رضامراد   صحرایی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 31 | 1049-CNF-FULL | Iranian English students’ identity construction and reading native short stories | فرنگیس  شهیدزاده، گلنار  مزدایسنا | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 32 | 1192-CNF-FULL | Iranian ESP Medical Students' Perceptions towards Online Learning Platforms During the Pandemic | سید محمد  جعفری | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 33 | 1047-CNF-FULL | Long-term EAP Vocabulary retention: Data-driven learning | نگین  ثمودی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 34 | 1202-CNF-FULL | MALL-based Consciousness_ Raising Strategy in Iranian EFL Learners’ Vocabulary Learning | حورا  حیدری کیا، حسن  سلیمانی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 35 | 1136-CNF-FULL | Mathematics Teachers or EFL Teachers (A Case of ESP Math Course) | کرامت اله  کمائی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 36 | 1006-CNF-FULL | On the Evaluation of Fairclough’s Interpretation Stage through a Goodness Criterion: An Iranian Case | علی  منصوری نژاد | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 37 | 1139-CNF-FULL | On the Study Effect of the Reading Aloud Techniques On Impulsivity-Reflectivity Vocabulary Learning and Retention of Iranian Primary Students | وحید  نوروزی لارسری | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 38 | 1011-CNF-FULL | Performance Assessment of Writing Skill through Applying Rubric | Mehran  Memari | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 39 | 1057-CNF-FULL | Pragmatic Features in ELT Textbooks: A Case Study of American English File Series | نیلوفر  جودکی، مریم  فرنیا | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 40 | 1236-CNF-FULL | Prediction of language anxiety and School Success by family characteristics in high school students | آیت اله  کریمی باغملک | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 41 | 1121-CNF-FULL | Proper classroom management and its effect on students' learning at different levels | آسیه  قاسمی، محمد  مکوندی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 42 | 1003-CNF-FULL | Recounting an English Language Teacher's Narrative of her Role Conflicts: Socialization into a Prospective Professional World | مرجان  وثوقی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 43 | 1225-CNF-FULL | Students’ satisfaction with flipped classroom learning during COVID-19 | مهسا  مردانی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 44 | 1186-CNF-FULL | Study on Iranian English teachers' attitude Towards the use of Video Games as Homework for students | پوریا  برزن | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 45 | 1179-CNF-FULL | Teacher attitudes towards audio-visual aids as attention-boosting tools in reading literary texts | محمدرضا  خدادوست، بهاره  کاتبی، پردیس  جعفری | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 46 | 1299-CNF | Teaching Academia at the Time of COVID-19 Pandemic: An Autoethnographic Study of TEFL University Professors | علیرضا  راستی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 47 | 1042-CNF-FULL | Teaching English Prepositions Based on Cognitive Linguistics | امین  ناصری | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 48 | 1253-CNF-FULL | The Association between Iranian EFL Learners’ Brain Dominance and Their Reading Comprehension Strategies | ناهید  محمدآبادی، آزاده  نعمتی | پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر | 
          	          	
          		| 49 | 1004-CNF-FULL | The Correlation among Communication Strategies, Anxiety, and Ambiguity Tolerance: The Case of Advanced EFL Students | مریم  سلیمانی، زهرا  آقازاده | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 50 | 1041-CNF-FULL | The effect and comparison of emotional intelligence and successful intelligence training in English test anxiety of 11th grade male students in Ahvaz | مسعود  صالحی شبلیزی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 51 | 1070-CNF-FULL | The effect of academic vitality training on reducing academic procrastination in first grade high school male students in Ahvaz | مسعود  صالحی شبلیزی، الهام  کیانیان | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 52 | 1122-CNF-FULL | The effect of EFL teachers' cultural awareness of the target language on language teaching | نیلوفر  امینی داران، زهرا  چراغی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 53 | 1079-CNF-FULL | The Effect of Explicit Teaching of Semantic Macro-Structures on Iranian EFL learners’ Writing Quality | زهره  جراح زاده | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 54 | 1037-CNF-FULL | The Effect of I /R /F Vs. I /R /E on the Speaking Ability of EFL Learners | حسن  بشیرنژاد، مریم  سلیمانی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 55 | 1087-CNF-FULL | The Effect of Learner-Selected vs. Teacher-Assigned Pairs on Expository Writing Accuracy and Writing Anxiety of Iranian Intermediate EFL Learners | گل آرا  شیوا، لاله  فخرایی فاروجی، مهدیه  شفیع پور | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 56 | 1109-CNF-FULL | The Effect of Listening to Self-Audio-Recorded Voices on EFL learners' Pronunciation and Intonation Skills: A Mixed Methods Study | سمانه  عامری، علی  راستگو | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 57 | 1035-CNF-FULL | The Effect of Mastering Metadiscourse Markers on Patients’ Reports Quality | نیره  تقی زاده | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 58 | 1180-CNF-FULL | The Effect of SQ3R Technique on Motivating Academic IELTS Candidates’ Reading Skill | گودرز  شکیبایی، فاطمه  شهامت، پروانه  جمشیدف | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 59 | 1075-CNF-FULL | The Effect of Teaching Grammar through Flipped Instruction on EFL Learners' Expository Writing | معصومه  صالحی، هوشنگ  جوانبخت، مهدیه  شفیع پور | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 60 | 1095-CNF-FULL | The Effects of Mapping Techniques on 6th Graders’ Vocabulary Production | فلورا  کیسان | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 61 | 1234-CNF-FULL | The Effects of Scaffolding on the Letter and Word Recognition Abilities of Young Children | خلیل  باوی زاده | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 62 | 1125-CNF-FULL | The Effects of Using Massed Instruction versus Spacing Instruction on Iranian Intermediate EFL learners' Idiom Learning | گودرز  شکیبایی، فاطمه  شهامت، سیده نیوشا  عزیزی فر | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 63 | 1155-CNF-FULL | The Effects of Using Metacognitive Strategies Instruction on Enhancing Iranian EFL Students' Listening Comprehension | گودرز  شکیبایی، طیبه  اسکندری، فاطمه  شهامت | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 64 | 1143-CNF-FULL | The experience of a change in an Iranian ESP program: Implications for ESP teachers’ professional development | نسیم  قنبری | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 65 | 1138-CNF-FULL | The Impact of Cooperative Integrated Reading and Composition (CIRC) vs. Group Investigation (GI) on EFL Learners’ Reading Skill | زهرا  آقازاده، محمد امین  کارافکن | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 66 | 1142-CNF-FULL | The impact of Familiarity with National Identity and Self-Knowledge on Writing Skills Improvement | مژگان  پهلوانی، مریم سادات  طیرانی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 67 | 1063-CNF-FULL | The Impact of Informal Communications on Satisfaction of Teacher-Student Discourse (Case Study at University Technology of Malaysia (UTM) | حسن  جرفی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 68 | 1005-CNF-FULL | The Impact of Peer Correction, Self-Correction, and Teacher Correction on EFL Learners’ Writing Accuracy Development | مریم  سلیمانی، حسن  بشیرنژاد | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 69 | 1115-CNF-FULL | The impact of technology on language teaching and learning | الهه  سلیمانی، الیکا  جسری | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 70 | 1073-CNF-FULL | The Potential of Using Kahoot to Empower EFL Learners | محمدباقر  خطیبی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 71 | 1043-CNF-FULL | The Relationship Between Iranian EFL Learners' Critical Thinking and Their Inferential Ability in Reading Comprehension | ازاده  احمدی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 72 | 1024-CNF-FULL | The Relationship Between Vocabulary Knowledge and Reading Comprehension Performance of Iranian EFL Learners | مینا  یزدانپرست | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 73 | 1062-CNF-FULL | The Role of Emotional Intelligence to Improve Language Teaching (Case Study in Schools of Khuzestan) | حسن  جرفی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 74 | 1054-CNF-FULL | The role of Lori L1, Persian L2 on the acquisition of English L3 vocabulary | مریم  خداوردیان دهکردی، علی اکبر  جباری | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 75 | 1088-CNF-FULL | The Survey of the Relationship Between Carter and Long’s Literature Teaching Models and EFL Learners’ Cultural Conceptualization | پوریا  برزن، سینا  منصوری | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 76 | 1051-CNF-FULL | Thought Demonstration: Using E-Mind Maps in Understanding literary Texts | آناهیتا  بردبار | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 77 | 1059-CNF-FULL | Translating English Marked Sentences in Shakespeare’s Dramas: The Role of Information Structure | فائقه  شاه حسینی، مسعود  عزیزی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 78 | 1211-CNF-FULL | آیا گوش کردن به آهنگ های انگلیسی در صحت تلفظ فراگیران زبان ازنظر پیوند آوایی تفاوتی ایجاد می کند؟ | رامین  اسماعیل زاده، جمیله  راحمی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 79 | 1181-CNF-FULL | اثربخشی استفاده از کلاس درس وارونه در آموزش دستور زبان به دانش آموزان سطح پیشرفته زبان انگلیسی ایران | سید پدرام  الهویسی، محمد  علی اکبری | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 80 | 1171-CNF-FULL | ادبیات و آموزش مهارتهای خواندن و نوشتن زبان انگلیسی | سعید  رحیمی پور، لیدا  خیری ستار | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 81 | 1185-CNF-FULL | اصول همکاری گرایس در نمایشنامه در انتظار گودو | لیلا  قلی پور، سید محمد  موسوی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 82 | 1107-CNF-FULL | بررسی چالشهای دانشجویان زیست شناسی در ترجمه متون تخصصی | سهیلا  احمدی، سیما  تقی زاده، اسراسادات  سیدنژاد | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 83 | 1293-CNF | بررسی درک مطلب زبان آموزان EFL ایرانی در یک محیط آموزشی مبتنی بر فرهنگ: آیا جنسیت نقشی دارد؟ | احسان  نمازیان دوست، سجاد   شفیعی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 84 | 1168-CNF-FULL | بررسی رابطه بین خودپنداره تحصیلی و اضطراب یادگیری زبان خارجی | زینب  سازگار | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 85 | 1169-CNF-FULL | بررسی محاسن کاربست ژانر های ادبیات در آموزش زبان انگلیسی | سعید  رحیمی پور | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 86 | 1193-CNF-FULL | بررسی مقایسه ای تاثیر تاکید بر صورت در مقابل تاکیدبر معنا در توسعه سواد خواندن | لیلا  پوشانه | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 87 | 1226-CNF-FULL | بررسی میزان تحقق اهداف اخلاقی نظام آموزشی در دانش آموزان ابتدایی پایه پنجم در شهرستان شوش | مهدی  بخشی، غلامحسین  افشاری | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 88 | 1224-CNF-FULL | تاثیر آموزش به شیوه اجتماع پژوهشی بربهبود سواد خواندن درس مطالعات اجتماعی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی شهرستان دزفول | غلامحسین  افشاری | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 89 | 1177-CNF-FULL | تاثیر آموزش لغت از طریق کتاب در مقایسه با رسانه های جمعی روی سطح خلاقیت زبان آموزان ایرانی | سارا  نوروزی سده، امید  طباطبایی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 90 | 1227-CNF-FULL | تاثیر نوع گرایش نیمکره مغز بر درک مطلب فعالیت محوردر بین زبان آموزان ایرانی | آرمین  هرمزی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 91 | 1235-CNF-FULL | تحلیل محتوای سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش ایران در راستای فرصت های آموزش الکترونیکی در آموزش زبان انگلیسی | مجید  حمدانی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 92 | 1187-CNF-FULL | چالش های معلمان در کلاس های نا هم توان و روشهای غلبه بر آن ها | الناز  محبی | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 93 | 1295-CNF | راهکار های ارزشیابی مؤثر در بستر آموزش الکترونیکی با تأکید بر آموزش عالی | ابراهیم  آرین مهر | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 94 | 1055-CNF-FULL | فراگیری تطابق موصوف و صفت در زبان سوم ( انگلیسی ) توسط دانشجویان رشته های زبان و ادبیات فارسی و زبان و ادبیات عرب | فاطمه  خضری، علی اکبر  جباری | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 95 | 1241-CNF-FULL | یک چارچوب آموزشی باتاکید برعملکرد مغز:مدل سازی تغییرهدفمند درتوسعه حرفه ای برای افزایش دانش تحقیقات علوم یادگیری وتاثیرآن بر تغییر نیازهای آموزشی درکلاس درس عمومی. | ناهید  محمدآبادی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |